1931 Melliisaa instagramdan birkaç sayfa buldum onlardan birinden alıcam. İç bezleri aldım zaten ama dış bezlerle liner kaldı
1931 Melliisaa hiç kullanmadım ilk defa kullanıcam ama birkaç kişiden deneyim dinledim çok araştırdım
1931 lena1234 tek kullanımlık plastik değdirilse zaten yıkanabilir olmaz ki adı. Tek kullanımlık plastikten kastınız ne
dogurangaplumba 1931 suan çocuğunuz varmı? 1,5 aylık kolik bebeği olan birisiyim bırakın bez yıkamayı su içmeye gidemiyorum ben gece gündüz aynı bu çocugumun üzerini değiştirince kirlileri sepete zor atıyorum çocuğunuzun kolik olmayacağını bilemezsiniz
1931 dogurangaplumba ilk defa anne olucam Allah nasip ederse ilk defa kullanıcam. Eminim zorlanacağım dönemler olacaktır o bezleri yıkadıktan sonra asmanın zor geleceği zamanlar olacaktır ama buna deneceğini düşünüyorum. Yenidoğan döneminde kullanamasam bile yani deniycem ama kullanamazsam bile ileri ayında tekrar kullanmayı deniycem
dogurangaplumba 1931 Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin bende yıkanabilir bez çok araştırdım ama ilk kızımda kolikti ikincide kolik olursa diye sleepy aldım tahmin ettigim gibi oldu bebeğim kolik ve çok zor bir çamaşır asmak için bile defalarca bi balkon bir yatak odası koşturuyorum herşey gönlünüzce olsun
1931 Bu arada çişli bezlerde çiş kokusu vs kalmaması için yumuşatıcı gözüne sirke dökebilirmişiz az önce öğrendim 🌸