Btlbet 36+5 deyim.sinirden ağlıdan artık bas agrısı ve beynim yanıtı sankiii çok halsiz bıraktı beni.tansiyonum normal değerlerde.zaman yaklaştıkça korkuyorum zaten .var mı bu durumda olannn .lütfen yardımmm