İlk hamileliğim de karnımda ölmüştü 9 gün gecirmek vardı ve ilk defa test ysptım pozitifti amaa malesef öldü 2 hamileliğim çok şükür kızım oldu ondada 4 gün geçti imkansızdı 2 çizgi net çıktı mucizem oldu şimdi kardeş istiyoruz kızıma bunda hissediyorum birşeyler ama bilmiyorum☺