Kızlar merhaba 18+1 hamileyim yeni yeni hareketlenme hissediyorum çok hafif ara ara. 1 gün hissediyorsam 1 gün hissetmiyorum. Bu dönemlerde normal mi? Internettede öyle yazıyor ilk zamanlar düzensiz oluyormuş bir gün hissedersen bir gün hissetmemek normal mis. İlerleyen zamanlarda düzene giriyormuş? Tecrübeli annelerden duymak isterim siz de de böylemi oldu?