Ben de 18 haftaya yeni girdim karnımın alt kısmında bir şeyler hissediyorum gibi bebeğim mi değil mi bilmiyorum 🥲ilk gebeliğim bağırsak hareketi de olabilir büyük ihtimalle henüz hissetmedim ben de ve dört gözle bekliyorum hissetmeyi🥲 umarım hemen hissederiz bebişlerimizi🥲