Esragok7 Kızlar 37+2 deyim. Birkaç gündür vajinamda güçlü baskı hissediyorum anlık. Çok kısa süreli ağrılar oluyor. Sizin doğum belirtileriniz nelerdi? Belirtilerden ne kadar süre sonra doğum yaptınız?
Gul-5757 Esragok7 benim de 37+0 dün yürüyüşe çıktım baskı yapıyordu vajinama bıçak batar gibi ağrı giriyordu yine de yürümeye devam ettim geçti ağrılar 😂en azından bi nişâne gelir diye ummuştum 😂
Edaa01 Esragok7 bizde 38+2 yiz benimde aynı ara ara vajinama baskı ve agrı hissediyorum böyle sızlıyor gibi onun dışında bebek kendini topluyor sertleşiyor başka bir belirti yok
Gaye1402_ Esragok7 hiç belirtim yoktu ta ki bu güne kadar 40 haftadayım Şuan 5 dakikada bi sancım geliyor 40 saniye sürüyor anlık haber edeyim 😂
CandyCandy Esragok7 ben de 33.haftadayim ama yeni yeni kasigima dogru inen hafif agrilar hissetmeye başladim.Sonra kendiliğinden geçti tabi..hayirlisi deyip ,sağlıkla zamaninda gelmesini bekliyoruz🪬🧿🙏
Gul95 Gaye1402_ bende 40 oluyorum yarın strese girdim baş alağı duruyor ama kanala girmedi açıklığım yok ama sancım var nst’de çıkıyor böyle beklemek çok zor
findiktan11 Esragok7 37+2 vajinada baskı hissediyorum yürüyüş ve egzersiz yapıyorum çok nadir adet sancısı gibi sancım oluyor. Başka bir şey yok 😀
Zeynepfurkan Bende 30. Haftadayım. Belden kasıklarıma vuran bir ağrı var bebek içeride kendini top şeklinde yapıyor . Bu şekil o ağrı ve sızlaması olan var mı ?
merimiri Zeynepfurkan bende 30 a yeni girdim 2 gündür benimki de top gibi yapıyor sanki aynı öyle hissediyorum
semanur0456 Zeynepfurkan bende öyleyim kasıklarım de ağrı arada hissediyorum tekmeleriyle cok canımı yakıyo kendini topluyo ön tarafta sürekli dönmek zaten zor 33+1 deyim normal herhalde doğum belirtisi değildir bunlar ya bebek de sıkışık o da hareket ettikçe can yakıyo🥹🥲
esdemiralay Bh05 Ben de 28+5 teyim. Arada böyle adet ağrısı gibi karnıma ağrı saplanıyor ayaklarımı uzatınca geçiyor şuan 🤗
ressamanne_ Esragok7 32. Haftadan beri baskı bıçak saplanmask hepsi var aşağıda taşıyorum zaten adet ağrılarıda gelip gidiyor anlayacağınız alakası yok bence😄
Mrvmrvmlh ressamanne_ esdemiralay ya aynı haftadayız ve aynısı oluyo banada korkuyorum arada erken olur falan diye
iireeem 37+2deyim bazen bebeğim bi tarafa toplanıyor kasılıyorum çok ağrı oluyor karnımda bu bi belirti mi acaba bilmiyorum ilk doğumum tecrübesizim🥲 bugünden itibaren ahududu yaprağı çayı, ananas, hurma, bol pilates ve yürüyüşe başlayacağım bakalım
denizalismom Esragok7 pazar günü öğleden sonra nişanım gelmişti pazartesi sabaha karşı doğum yapmıştım 🌸
Huray Esragok7 35 haftalik hamileyim ara sira vajinamin icine sanki igne batiyormuş gibi oluyor cok cok kisa sureli uzun surse feci hissettirir dogumda boyle seyleri uzun uzun mu yasiycaz korkuyorum 🥲
Ndiglok 38.haftadayım. sürekli belim ağrıyor adet ağrısı gibi ağrım oluyor iki haftadır ama tık yok.bazen aralıklarla giriyor tam süre tutuyorum geçiyor 😅😅