Lidyasmom şu an 32. haftamdayım ama doktor bunu söylerken küçük kafalı çocuğum diye severek söyledi zaten😊 ne güzel işte benim de büyük değildir ama minyon bi yüzüm de yoktur yani çok severim minyon yüzleri özellikle de kızlarda ben mutluyum yani aksine hiçbir sorun yok ayrıntılı da yaptırdık hiçbir sorun yok rahat ol canım😉