Bende 5 haftalıkken gittim keseyi görmemişlerdi, 1 hafta sonra tekrar gittim o zaman bebeği gördüler kese henüz oluşmamış dediler, bir hafta sonra tekrar gittim keseyi gördüler, bir hafta sonrada kalp atışlarını duyduk çok şükür. İlk bebeğim ve o haftalar benim için çok zor geçmişti çok korkuyordum çok şükür şimdi 13 haftalık olduk🤲 ilk haftalarda gelen lekeler bazen yerleşme lekesi oluyor bazen düşüğün habercisi oluyor bence sizinki yerleşme lekesi olabilir endişelenmeyin. Ya acile gidin ya da kendinizi takip edin. Güzel düşünün karnınıza ayetel kürsi, Fatiha, ihlas okuyup sıvazlayın. İnşallah sağlıkla kavuşursunuz sizde yavrunuza🤍 benim ilk yerleşme lekem açık kahve rengi gelmişti, sonraki haftalarda aniden sebepsiz leke geldi o zaman düşük önleyici fitil verdiler onu kullandım