Ben 25 haftalik hamileyim kasilmam oldugu icin 4 doz proluton iğne oldum haftalik. 2 tane daha iğne var. Ama bugün öğrendim ki bir doktor yazmış birde başka bir forumda gördüm bu iğne doğan bebekte kanser riskini çok fazla artiriyormus ağlamak üzereyim doktor bile bile bunu verir mi aranızda bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?