Ndeniztuter 24. haftamda sınırda olduğunu söylediler, şeker yükleme yaptırdım, temiz çıktı. Doktor yine de beslenmeme dikkat etmemi istedi, diyete başlattı. Beyaz şeker, ekmek, tatlı, hamur işini kestim, çok az bazen tatlı yiyordum sadece. 31. haftada normale inmişti. Ama genel olarak yine de sınıra yakın yani, o yüzden yine de diyete dikkat etmeye çalışıyorum. 35. haftadayım artık çok şükür