efeninannesi5 Kizlar 31+2 haftalık hamileyim son zamanlarda yemekten sonra tansiyornum.cikiyor gibi kalp atışım hızlanıyor halsizlik oluyor kendimi taşıyamıyorum bugün ölçtüm 14 e 9 du tansiyon sorunu yaşayan var mı nelere dikkat ettiniz neler yenmemeli
umrumdadegil efeninannesi5 canım tekrar 14e çıkarsa mutlaka acile hastaneye git 14 tehlikeli bi tansiyon gebelikte
Sevcan62 efeninannesi5 benim de arada yükseliyor ama doktorum küçük tansiyonun çok yükselince sıkıntı olacağını söylüyor onu takip edin ve tansiyon yükselmesine ek olarak bulantı kusma fenalaşma olursa gidin doktora
efeninannesi5 Mommytwice2 kadın doğuma değilde direk kardiyoloji ye mi almama gerekiyor randevuyu bı kaç gün takip etmek için saglikocagina olctürmeye gitmeyi düşünüyorum evde aletim yok
Seliinkahya efeninannesi5 Benimde böyle oluyordu tuzsuz yemekler yapın makarna pilav ekmek çok tüketmeyin ve az az ve sık sık beslenin bir süre sonra normale dönüyor
efeninannesi5 Seliinkahya teşekkür ederim iilk hamileligimin sonlarında da oldu holter takıldı yüksek degild ediler ilaç falan kullanmadim
efeninannesi5 Seliinkahya genelde yemekten sonra çıkıyor tansiyonum yani hamileyken ekmek hamur işi yiyen herkesin tansiyonu çıkmaz heralde yani tansiyon olmasa değil mi yeni yeni oluyor zaten öyle hamur işi falan yediğim zamanlarda hep olmuyordu