29 haziranda normal doğum yaptım dışta 8 dikiş içten çok fazla dikişim var bu yüzden büyük abdeste çıkarken aşırı zorlanıyorum makatım acıyor resmen ağlıyorum ıkınmak istemiyorum korkuyorum dikişlerime birşey olur diye doktoruma yazdım cevap vermedi daha içmediğim kompostolar kalmadı siz nasıl atlattınız bu süreci