Geçmiş olsun, görünce hemen yazmak istedim benim gibi geç kalmayın. Ben enfeksiyon dedim bebek baskı yapıyor dedim erteledim ancak bir gün korkunç bir sancıyla ( Doğum başladı sandım) hastaneye zor yetiştim. Meğer taş düşürüyormuşum, gebelikte de tehlikeli diye apar topar ameliyata alındım. Sizi korkutmak için yazmıyorum sadece ihmal etmeyin bir ürolojiye görünün acilen