basakc36 Selam kızlar lazere gitmiştim yıllar önce tek tük tüylerim çıkıyordu çıktığındada geç uzuyordu ama gebelikte göbeğim falan tüylendi bu doğumdan sonra düzelecek miiii 😂
Satisati basakc36 valla canım bende lazere gitmiştim neredeyse tertemizdim hamilelikte acayip göbeğim tükendi doğum yapalı bir buçuk ay kldu ama daha geçmedi geçer mi bilmiyorum
metemom_ basakc36 ay gebelikten sonra benim de çıktı göbeğimin ortasında çizgi şeklinde 😂doktorum sakın ağda yapma zararlı dedi hamilelikten sonra dökülür dedi de hiç dökülecek gibi gelmiyor Allah’tan lazer üyeliğim var koşarak lazer yaptıracam 😂