Kizlar merhaba 29 haftalık hamileyim dünden beri her yerim şişti kaşıntı başladı elimde ayağımda sırtımda hep böcek ısırığı gibi büyük büyük şişlikler çıktı yaşayan var mı bu durumu doktorum fenisilin krem kullan dedi aldım sürdüm hala kaşınıyorum aynı durumu yaşayanlar varsa lütfen tavsiyelerinize açığım