2bebekannesi2 bende anksiyete tedavisi görürken hamile kaldım ve aniden kesmek zorunda kaldım 12 haftaya kadar en azından 3 ay olsun doktora giderim ilaç kullanamaya devam ederim diye kendimi telkin ettim hep 3 ay doldu ve gittim bana ilaç kullanmanı önermiyorum bebeğin organları yeni oluşuyor sorun yaşamani istemiyorum dedi pasiflora diye şurup önerdi neyse aldım sonra kadın Doğuma danıştıgmda önermedi kullanmamı bende dedim bişey olsa vicdan azabı çekeceğime kendimi telkin eder hiç kullanmama dedim rabbim yardım etti 36 haftaya kadar geldik o gelmek istemedi belkide biz gelmesini istedik böyle düşün🥰