irem0596 K_akbb benim de öyleydi gün boyu kustuğum bile olmuştu sonra doktorum bi ilaç yazdı o iyi geldi 17. Haftadayım hala kullanıyorum
Efeninannesi_ Hemen hemen aynı haftalardayız bendede olunca aşırı oluyor su bile içemiyorum dediğiniz gibi ama olmayınca da olmuyor 2 gün olsa 3 gün olmuyor yani hergün olmuyor olduğu günde beni bezdiriyor