Esinnur63 benimde oğlumda 12. Haftada doktor aşağıda demişti daha çok erken oynar dedi ama 17. Haftamda doktorumu değiştirmiştim yerleşmiş hiç oynamaz bu ağır iş yapmayacaksın devamlı yatarak dikkat edeceksin herşey yasak demişti dediği gibide oldu hiç oynamadı sizde bol bol istirahat edin dinlenin kötü düşünmeyin iyi geçsin belki sizin ki oynayabilir herkesin aynı olmuyor 🌺