HilalEmre Merhaba, 10. Haftadayım ve artık çok sıklaşmaya başladı mide yanmalarım ardı arkası gelmiyor. Ardından mide bulantısı istifraya çeviriyor. Kızlar var mı çaresi tecrübeniz vs yazarsanız sevinirim
Esinnur63 HilalEmre Bende öyleydim doktoruma danıştım eğer gebelikten önce gastritin yok ise gebelik hormonuylarıyla ilgi demişti bana doktorum normal ama çok fazla yanma varsa doktoruna danış canım ona göre bir çözüm yoku söyler☺️
Eva41 HilalEmre o haftalar da çok normal canım benim de öyleydi 15-16 hafta gibi tamamen kesildi daha da hiç olmadı şu an 33 haftalığız 😍
Aden35_yn HilalEmre bana yeşil elma çok iyi gelmişti o kadar elma yedim ki şu an yüzüne bakmıyorum elmanın
HilalEmre Esinnur63 dr prilam ve prizin önerdi kullandım ama asla faydasını göremedim :( yarın kontrolüm var umarım işe yarayacak birseyler verir
1907sed Ben 28. Haftadayım hala gaviscon ile geziyorum mide yanması benim hayatımın bir parçası gibi oldu