İkinci gebeliğim 15 haftadan beri az az hissediyorum hareketlerini çok şükür ama bugün hiç hissetmedim normal mi arada hissedip arada hissetmemem bilemedim ikinci gebeliğim ama 6 sene sonra unuttum yani kızım da nasıldı sanki ilk gebelik gibi buda 🙂 sizde durumlar nedir hissediyormusunuz net olarak yada ara ara beni gibi ?