Normalde öyle kesilmez ama iç kısımdan yana doğru atılır. Dudaklar kesilmez normalde,veya kontrolsuz yırtık olusmasin diye dikeyde atmış olabilir. Bazendd gereksiz epiyoztomi yapılıyor o da ayrı,mesela bana gereksiz kesi atıldı ebenin diğer ebeye gerek yoktu demesiyle anladım.ugrasmak istemedikleri için atıyor bazıları da