elifozkann bir sorun olmadı değil mi? Kaybım olduğu için o kadar senaryo yazıyorum ki kafamda. Doktorum cuma günü baktı aslında. Bebeğim ayaklarını dayamış rahim ağzını hafif hunileştirmiş dedi 37 mm ölçtü. Tedirgin oldu vajinal baktı 45 mm sorun yok dedi yine de progestan verdi ama benim kafam susmuyor