ozlemozlem66 Yasminnnnn maalesef aynı yollardan geçmişiz bende bebeğimi 27 haftada doğurdum ve 3 hafta gerideydi 🥲 melek oldu o da yavrum 1 ay yaşayabildi… Sizinde basınız sağolsun özel olmazssa eğer ne kadar süre sonra hamile kaldınız
ozlemozlem66 Yasminnnnn gözünüz aydın inşallah sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza 😍 eğer olursa 2.sezeryan gözümü korkutuyor doktorlar en az 2 sene yapmayın diyormuş henüz gitmedim ama…. Genetik test yaptınız mıı
Yasminnnnn ozlemozlem66 Amin inşallah 🥰 Hayır genetik test yapmadım benim zaten gebelik tansiyonuna bağlı olduğu için sadece doğumdan sonra kardiyolije gittim orda muayene oldum holter falan takıldı oda sıkıntı çıkmadı sizin kaç ay önce oldu dogumunuz
Srfe01 Seymanurrpl aslında normale göre yüksek seyrediyor şuan normalde 9 6 10 6 falan ama şuan 12 8 seyrediyor