Kızlar merhaba. Ben 2021 martta ilk çocuğumu kucağıma aldım sezeryanla aşağı inmedi ve suni sancıyı falan hiç hissetmedim o yüzden sezeryan oldu 2. Bebeğime hamile olduğumu öğrendim normal doğum yapmak istiyorum. Tam 4 sene dolu dolu geçmiş olucak doğum zamanında. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Tüm şartlar uygun olursa diye