beysenyil Randevuyu anca yarına bulabildim bu hafta bi gideyim diyordum yarına verdi. Yarın tam 5 haftalık olacak kese görünür mü ? Takviye vitamin falan yazıyor mu doktorlar o yüzden çok geç kalmak istemiyorum ilk muayene için de 🌸 sizlere sorayım dedim. Kalp atışı için 7-8 haftayı bekleyeceğim
Sedadvc beysenyil Benim kese 5+5te görünüyordu. Kalp atışı 6+5te duyuldu. Aslında.bir hafta daha bekleseniz hepsi bir arada olur stres olmazsınız. Şimdi kese var bebek yok filan diyecek doktor. İnsan stres oluyor. Kese olsa bile küçük olduğundan bebek hemen görünmüyor.
Emineecee beysenyil eğer geç döllenme değilse kese görünür. İlk aylarda folik asit yazıyorlar. Tahlil sonuçlarına göre doktor karar verir canım. Hayırlısı olsun
DNZMHMHT beysenyil benim kese 4+5 te göründü . 6+5 tede kalp atisi aldik cok sukur. Gorunur sende de bence
Mervealya1992 beysenyil 5+1 de kesem gozuktu ama ck mınıktı doktor 4+6 gibi dedı 4+6da gozukmuş oldu yani
noble1 4.haftada gittim tam, iki gün önceki beta değerim de 44.5 idi doktorum beta takibine gerek yok dedi keseyi görmek için 5+1 de çağırdı, bu şekilde hesap edebilirisn betana göre canım :)
Fatmaacylnn beysenyil benim 5 haftalıkken kese görünmüştü 6 haftalıkken kalp atışını duydum doktor folik asit yazıyor bebeğin gelişimi için o yüzden gitmenizi tavsiye ederim🥰