Kızlar şuan 33+4 deyim 30. Haftanın başından beri sarı akıntı, yanma, ağrı ve sancım oluyor enfeksiyon yüzünden doktor her gitmeme farklı bir fitil veriyor fitil daha beter yapıyor daha çok yanmam oluyor Allah aşkına kullandığınız önerdiğiniz şeyler var mı ilaçlardan ümidi kestim artık her hafta başka ilaç başka antibiyotik doktor bile artık nasıl geçmedi ya diyor cinsel ilişkiyi bile kestim çok dikkat ediyorum ama bitmiyor bir türlü