Kızlar 20 haftalık gebeyim düşük riskim olduğu için evde dinleniyorum ablam yanıma geldi ama oda uyuzmus bilmiyorduk durumu mecbur bı ay kalıcak yanımda bana bulaşır diye çok korkuyorum bazen kaşıntı oluyor ama hamilelikten mi yakalandim mi bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı ne kullandınız güvenilir bi losyon falan var mi