ada99 kızlar bebeğim 11 aylık aptal kullanıyoruz normalde aptamil 3 içmesi lazım ama iki yudum alıyo bırakıyo aptamil 1 verdiğimde hepsini bitiriyor tat olarak aynı baktığımda hiç başınıza geldi mi ? 1le devam etsem bir şey olur mı acaba?