Kartalicembjk Merhaba arkadaşlar benim iki düşüğüm var genetık test yaptırdım bi sorun çıkmadı pıhtılaşma vs doktorda önlem amaçlı bidaha hamile kalırsan kan sulandırıcı iste demişti şimdi yeniden hamile kaldım 4+5 teyım daha ıkı gün önce ögrendım doktora gıttım kese gözükmedi karından haftaya tekrar gıdıcem ama ben korktuğum için önlem amaçlı bu iğneyi verdi kendim vuruyorum karından rapor yapmadı bana henüz haftaya bakıcak henüz gözükmedi bebek çünkü 1040 tl aldım ıgneyı sizce bu iğnenin bi yararı faydası olur mu aynı durumu yaşayan var mı
beyazmelegim Hematoloji bölümünden pıhtılaşma testi yaptırabilirsiniz evet önlem amaçlı birçok kişi kullanıyor pıhtılaşması olmasada, bende pıhtılaşma bozukluğu var 3,5 aylık gebeyim hergün aspirin ve oksapar kullanıyorum.