@“Sunshine48” benim ikili tarama testim de oran yüksek çıkmıştı doktor down sendromlu olabilir fetal DNA yapılsın dedi , bende her ihtimale karşı yaptırmak istedim test için 12.500 TL ödedik daha sonucumuz çıkmadı, burda bende post açmıştım orda da herkes ikili test yanıltıcı oluyor dedi, ben çıkan sonuca kendimi hazırlamak istedim ona göre araştırma yaparım bilgilenirim diye düşündüm, maddi imkanınız varsa yaptırın içiniz rahat etmiş olur doğum sonuna kadar o muallak ile yaşamak güç olur bence