Beheheh sjdjdjd ne kokacakmış yıkayınca 😅😅 ben 32+1′im iki gün önce bebeğin esyalarini tamamlayıp çantasını kapattım, kendime de başlamıştım ama bir kaç eksiğim varmış hazırlığa başlayınca onları farkettim şimdi onları sipariş verdim, bir kısmını çıkıp aldım v.s. tamamlanınca kendiminkini de bitireceğim. 30. Dan sonra başlanabilir bence erken değil, zaten başlayınca illa ki eksik çıkıyor onu ara bul filan bir kaç gün geçecek.