bbaa2805 Arkadaşlar 3 gündür aşırı diş ağrım var damağım şişti , ama gebelikten şüphelendiğim için hiç bişey yapamıyorum bat 8 9 ne yapıcam
Satisati bbaa2805 doktorun izin verirse dış tedavisi olabilirsiniz ama sanırım ilk üç aylık dönemde yasak diye biliyorum
Smyrmz bbaa2805 ben 5 haftalıkken implant yaptırmışım haberim yok şüpheyi doktora söylerseniz ona göre uyuşturuyorlar sorun olmaz yani 🤗
MrvBK bbaa2805 Bata bişey kalmamış zaten. Bence şüphen de varsa bi erken gebelik testi yap. Damağın şiştiyse zaten şuan dişçi bişey yapamaz. Antibiyotikle inmesini bekler sokra çeker. Ama sen emin olmadan onu da içme bence.
Gebess95 bbaa2805 kan ver canım zaten belli olur gebe olup olmadığın sonrasında da ona göre yol izlersin antibiyotik verirler zaten hamileyken de kullanılıyor antibiyotik artık eskisi gibi değil dişte yapılıyor boşuna ağrı cekme
bbaa2805 Hala test yapmadım gecikmesini beklemek istemiştim, eczaneden dişimi uyuşturması için sprey aldık onunla idare ediyorum ve pamuğa nane yağı döküp dişime koydum iyi geldi 👍🏻
bbaa2805 Hankun hamile misiniz bilmiyorum ben olmadığım için direkt eczaneye sorup almıştım sizde eczaneye gidip anlatırsanız ağrınızı daha iyi yardımcı olurlar yanlış bişey söylemek istemem