Neslihankrhmt 28+1 de 37 cm 1078 gram dedi bir hafta geride çıktı 27+1 çıktı biraz üzüldüm, sizlerin bu haftalarda ne kadardi boy kilosu?
Enfal_06 Neslihankrhmt bizimde en son 1 hafta gerideydi geçen pazartesi gitmiştim yarın tekrar gidicem umarım düzelmiştir düzenli beslendim kilosu normaldi hafta olarak geride
NNanelimonn 28+2 de 37 cm ve 1210 gramdı benim kızım.Tam dedi değerleri için.Sadece kemik gelişimi için yoğurt,yumurta,süt,et,ceviz asla ihmal edilmeyecek diye de uyarıyor her kontrolde doktorum.🥰
NNanelimonn Neslihankrhmt olur Allah’ın izniyle hiç strese sokmayın kendinize de meleğinizi de🥰 bol protein ve istirahat kapatır arayı hemencik🥰🥰
Booksandcats Haftada 1350 gramdı bizim bebiş 10 gün ileri geri olması sorun teşkil etmez demişti doktorum. Vitaminlerini aksatma dedi bir de muz kaşar ve yumurta çok sık yemeye çalışıyorum
Enfal_06 Neslihankrhmt bizim hala geride ama doktor bi sıkıntı olmayacağını söyledi kilosu felan normaldi ölçümler güzel dedi bizim genetikten kaynaklanıyor sanırım sezeryan olucak doğum böyle giderse