Canım çok geçmiş olsun. Hızlıca gelir geçer inşallah. Bebeğin şifa bulurken bol bol kelle paça tarzı ilikli etli ne yiyebiliyorsan ye ilaçlarını aksatma. Bebeğin zaten sana gelecek, sen o gelene kadar iyileşmeye bak daha güzel daha ayrıntılı bakarsın. Göğüslerin ağrıyorsa süt vardır büyük ihtimal tetikleyici bir şey bekliyordur. Acilen kendine bi süt pompası ayarla. Ben şehir içinde kiralamıştım medelaydı adı. Hastane pompası olduğu için gücü direkt akıttı ve göğsü rahatlattı. Kiralayamıyorsan da al ama aksatma pompa işini. Bebişe vereceğin ana kadar kolostrumun gelir. Gelmiyorsa da 2,5-3 saatte bir 10 dk dene. Denemeden önce lansinoh’nun göğüs ucu kreminden sür ama ebebekten bulabilirsin onu da. Sağma sonrası sütten kalmazsa tekrar sür.