38 haftaya giriş yaptık bu hafta sezaryen olacağım. Hiiiç korkum yok tek korkum 4 yaşindaki kızım. Bana aşırı düşkün. Yapışık ikizim o benim 😞 o kadar çok seviyor ki beni. Annecim sen olmasan yaşayamam falan diyor 😞 Arkamda evlatlarımı bırakma korkusu hepsinin önüne geçiyor. Sağlıkla kavuşalım inşallah.