ahmetberivan Günaydın kızlar 22+5 haftalık hamileyim bir haftadır çok kötü mide ağrısı ve ishalim var ne yaptıysam ne yediysem geçmedi 🥺😔 bebek hareketleri değişmiş sanki bebek hareket ettiği zaman titriyor gibi hissediyorum yardımcı olur musunuz ya 🥺🥺
ngksu ahmetberivan kuru türk kahvesine biraz şeker atıp yutun ishale iyi geliyor muz yiyin oda neyse tam tersini yapıyor
aloevera ahmetberivan ben de aynı durumdayım 33 hafta . beslenme zehirlenmesi ya da üşütme diyorlar. ishal mide bulantısı. bol su için, dinlenin. yiyecek olarak kahvaltıda peynir ekmek gerisinde şu an patates haşlama ve leblebi. geçmiş olsun umarım düzeliriz yakında. salgın var malesef
ahmetberivan Aylaa123 çok kötü bir haldeyim ishal sancısı bir yana tuvalette duramıyorum birde kayıp üstüne kayıp olunca korkuyorum
Aylaa123 ahmetberivan çok geçmiş olsun bebek hareketinde azalma varsa doktora görünmenizde fayda var benim bebeğimde suan aşırı hareketli değil ama genede ediyor hareket midemde bulandığı için birşeyler yiyemiyorum belki onun için ama siz görünün doktora içiniz rahatlar
ahmetberivan Aylaa123 kuzum bebek hareketleri var çok şükür 🙏 ama eskisi gibi değil yemekten yemeğe hissediyorum bebeği ama işte ne yapalım geçer inşallah 🌸