hasrettyuksell Merhaba, 6+1′im yaklaşık 2 hafta önce mide bulantım oldu ama sadece rahatsız ediyordu kusma isteği hiç olmadı. Sizin mide bulantılarınız ne zaman başladı, kusabildiniz mi?
Rabia_36 hasrettyuksell 4 haftalıkken başladı kusma olmadı 4 aylıkken azaldı şimdi 7 aya giriş yaptık geri geldi🤦🏻♀️ama ilk dört ay aşırı mide ağrısı ve bulantısı yaşadım
Masell hasrettyuksell 8. Haftadan doğum yaptığım sabaha kadar ilaç kullandım.Bulantıdan duramıyordum.Su bile içemiyordum .Bulantisi hemen geçenlere ve midesi hiç bulanmayanlara hep özenirim
Sema125 Prilam kullanmak zorunda kaldım hep doktorum 16. Haftada tamamen kesilir demişti ve bir haftadır kesildi bulantım
Zynpkcn 33 haftada sadece 2 3 gun oldu şükür hatta diyordum ki baslarda olmadi diye acaba sıkıntı mi var 🤣 ama bulantı konusunda rahat bir hamilelik gecirdim şükür