37+2 yim bende aynı şekilde canım ateşim çıktı birde benim hastaneye gittik doktor parol ve vitamin serum taktı biraz iyi gelmişti şusn yine bir halsizlik var. Eğer kusma mide bulantısı ve ishal de devam ederse su içemezsen plasenta susuz kalır hemen gel serum ile destekleyelim dedi