Bus_er La_sumom yazını görünce baktım gaviscon surup vermişti doktor mide yanmam icin ama kullanmadım buysa izin var gebelere
N_3637 La_sumom prospektüsüne bakın gebelik kategorisi A ise gebelikte kullanılabilir. B ise doktor onayıyla yine kullanılabilir. C ve D kullanılmamalı.
Hzldem La_sumom bana doktorum vermisti şurup midem cok yaniyor diye. Dr verdi demekki sıkıntı yapmiyor ben bir kasiktan fazla icmiyorum yanmaya basladigi an iciyorum hemen kesiyor 😊😊
Kus95 La_sumom kullanmadım ama bir ikş tane fenomen de görmüştüm kullanan ben daha yeni 5 haftalık hamileyim
ezooezz Kullanılabilir diye biliyorum ama doktorunuza sorun yine de . Ben rennie çiğneme tableti kullanıyorum sorun olmadığını söyledi gaviskon şurup vardı yengem şişe şişe içiyordu son zamanlarında hatta ama yine de doktorunuza sorun ne olur ne olmaz.
Satisati Doktorlar genellikle gavisgon ve rennie şurubu yazarlar gebelikte tehlikeli olsa yazmazlar diye düşünüyorum