aselelif06 bana 10hareketin altına düşerse normal değil demişlerdi. 36.haftada 1gun boyunca 3-5 hareket bile yoktu. Ertesi gün acile gittim kizdilar 1gun boyunca 10hareketin altına düşerse geleceksin nst ye gireceksin dediler. Bu devlet acil. Devlet perinatoloji de ve özel doğum doktorum da aynı şeyi söylemişti. Tabii ben riskli gebe idim şeker vardı yaş ileti idi