Semamamy uğursuzluk olur iyi değil gibi filan yaygın bir hurafe var ben de duydum, ama elbette hurafe hiç bir dayanağı yok. Sadece çok üzüntülü, ağlamalı v.s. bir ortam olduğu için sizi olumsuz etkileyeceğini üzecegini düşünüyorsanız, gitmezseniz insanlar da anlayış gösterecektir. Hamilelikte zaten fazlaca hassasiz, bizim komşumuz eşini kaybetti mesela ben ilk günler gidemedim, zaten üzülmüştüm kötü etkilenmek istemedim, biraz zaman geçtikten sonra gidip başsağlığı dilemiştim.