Babyybabyyy Kızlar yarın 3 ay olacak hamileliğime yani bende hep sağlıklı besleniyorum ama ekmeği bir türlü bırakamadım. Bebişim benden besleniyor mudur?
metemom_ Babyybabyyy bebeğin daha yeni senden beslenmeye başlamıştır ayrıca illaki ekmeği bırakıp çok çok sağlıklı beslenmene gerek yok dengeli ve yeterince beslenmek en güzeli
metemom_ Babyybabyyy valla bende ekmeği çok yiyorum bir sorunla karşılaşmadım her sabah bir tane yiyordum akşam yemeğinde de yine çorba vs varsa yiyorum yani kısıtlamadım bu konuda kendimi şekerim olsa bırakırdım ama şekerim olmadığı için yemeye devam ettim