Ozlmmm
21.12.2018 Cuma 9:36 da oğlum Çınar’ı Ege’yi kucağıma sezeryan Doğumla aldım.
2 gün normal Doğum sancıları çektim Pazartesi planlı sezeryan randevum olmasına rağmen oğlum Cuma günü gelmek istedi 😃
20 günlük anneyimm, çok güzel bir duyguymuş bunu anladım.
Aslında detaylı yazmak isterdim ama sezeryan ameliyatı esnasında biraz panik olduğum için o anları tekrar hatırlamak istemiyorum 😃😃
Şimdi kendime gülüyorum
Sormak istediğiniz şeyler varsa yanıtlarım tabiki 🙏🙏
Kendinize iyi bakın Kızçeler.