ben daha önce mantar olmustum nioli yağı damlatıyordum iç çamaşırıma çok iyi gelmişti ve lavanta yağı da kullanıyorum hamile oldugumu öğrendiğimden beri kullanmayı bıraktım sizde de böyle durum var mı riskli mi acaba randevu tarihine daha var doktora da soracağım mutlaka