Gizem111 bunun bir zamanı yok maalesef nişan gelmiş olsa maksimum bir hafta diyelim ama doğum kanalına girince haftalar da sürüyor. Yeterli alanı kalmamaya başladı sonuçta artık büyüdü.
Ama doğum sancısı şöyle bir şey otursanız da dinlenseniz de o sancı geçmez ve zamanla süresi azalıp acısı bir tık artar. Anlaşılmayacak bir şey değil yani o sancı aslında