Meriiii20 Kızlar bugün 37+4 den yazıyorum ama artık psikolojim her an dogurabilirim olduğu için ne dışarı çıkabiliyorum ne de rahat rahat oturup kalkabiliyorum napicam ben Çok korkuyorum elalemin icinde suyum gelir diye 🥲😅
SenAlp24 Meriiii20 bacaklarının üstünde ağrı oluyor mu en üstte birleşim yerinde benim çok oluyor ya sadece bende mi oluyor merak ediyorum
Busra1819 Aynıyız bence öyle düşündükçe gelmiyor günlük hayatınıza devam edin yoksa gelmiyorlar yolunu gözlediğimizi anlıyorlar ben her gün yürüyüşümü yapıyorum ev yaşamında temizliğe fazla gücüm yetmiyor evi yine toparlıyorum