Zseda Minedmn doktora gitme şansınız yoksa eğer hiç riske atmayın. Eşiniz eczaneden progestan alsın onu kullanın. Ben ufak kanama geldiğinde doktoruma yazmıştım gitme şansım yoktu. Hemen progestan al başla demisti.
myavocado Minedmn endişe etmeyin kötü düşünmeyin, ama gebelikte kanama lekelenme tarzı durumlarda doktora hitmekte fayda var ☺️
Minedmn Serpogrtm dün hafif vardı şuan yok sancım doktora gitme ihtimalim yok artvinin çok uzak koylerindeyim eşimin ailesine memlekete geldik dün dgil evelsi gün tekrar inme şansımız yok
Serpogrtm Sanciniz yoksa korkmayın, doktora gidin , progestan baslatir duruma göre,bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koyun bebeğe kan gitmesi için
Gzmsvnr Kan gelmesi o an kanadığı anlamına gelmiyor. Önceden kanamış rahim büyüdüğü için dışarı atmış olabilir. Kanla beraber ağrı başlarsa bu sorun oluyor genelde. Muhakkak dinlenin kendinizi takip edin kanamanız devam ederse doktora gitmeyi ihmal etmeyin. Stresten uzak durun ilk dönemde uzun ve zor yolculuklardan uzak durmak gerekir bu yolculukları ikinci döneme bırakmalısınız.
Minedmn myavocado öyle tabiki ama eşimin koyundeyiz ve çok uzak hem yollar çok kötü daha yeni geldik yolculuktan kaynaklı herhalde tekrar bu yolu çekersen bu defa kesin düşürürum