melekmi22 Aslında vajinal muayene yapılmayacaktı. Sezaryen kesin olduğu için.32. Haftada belimde geçmeyen bir sancı oldu. Bende endişelendim.Şehir hastanesine gidip bi nst çektirmek istedim,acilden giriş yaptım.Alttan muayene edeceğiz dediler,ama ben sezaryen olacağım dedim. Açıklığa bakmamız lazım dediler, ilk bebek tecrübem vs yok o yüzden kabul ettim şimdiki aklım olsa asla kabul etmezdim. Acilde beyinsiz bir kadin öyle bir muayene etti ki bas bas bağırdım.Vicdansiz pislik kadın sanki hayvanmışım gibi davrandı. Hala hatırladıkça sinirleniyorum