23 gunluk bebegim var topuk kani temiz cikti 10 gunlukken troid bakildi kanda yuksekti 1 hafta sonra tekrar bakalim dedi doktorumuz 1 hafta sonra gittigimizde ilk verdigimiz degerden daha da yukselmisti endokrinle gorustuler 1 hafta sonra tekrr bakilmasi soylendi simdi persembe gunu tekrar bakilicak
Troid bebeklerde neden yukselir benim yedigim ictigimle mi alakali acaba ne yapmam gerek bilmiyorum netten okuyorum hic guzek seyler soylemiyor zeka geriligi falan diyor bilgisi olan lutfen yardimci olabilir mi yaaa yenidoganlarda bazen yuksek cikabiliyormus ama ikinci kan verdigimizde düşmesi gerekmezmiydi neden daha da yukseldi😐😐😥