Karnımda bir batma var ve başka sorunum yok, adet öncesi sendromlarım da yok. Mesela adetten 10 gün önce başlayan göğüs hassasiyetim yok. Daha önce kimyasal yaşadığımda da olmamıştı hatta umudum yoktu ama sırf göğüs ağrım yok diye test yapmıştım ve pozitif çıkmıştı. Adetimden bir gün öncesi pozitif olmuştu yine olur belki :))
Bat 12, bugünün testini arkadan ışığa tuttum birinde görmüştüm :D
Bu arada size bir sorum var. Hcg hormonu 0’dan yavaş yavaş mı yükseliyor yoksa bebek tutunmaya başladığı anda 5’in üzerinde salgılanmaya mı başlıyor ?
Bence 0’dan yavaş yavaş yükseliyor bir anda 5 salgılamıyor diye düşünüyorum

